Trenninädal 10. – 16. detsember 2018

Jõulueelne hullus on ametlikult täies hoos, aga trenni mahutasin sinna vahele ikka ära. Muidugi õues pole teeolud hetkel kõige ahvatlevamad, seega omajagu tegin tubast trenni.

Esmaspäeval oli planeeritud puhkepäev ning käisime kolleegidega jõulu eel põgenemistoas ja söömas. Võtsin Aparaadis kala ja sain ootamatu maitseelamuse osaliseks – pärast seenerisotto ärakaotamist on seal kõik peale burgeri pigem pettumuse valmistanud.

Teisipäeval käisin jälle õhtul hilja jõusaalis. Järjest enam tunnen, et mul võiks seal mingi semu olla, kes vajadusel kangi või minu kinni püüaks või mind kangi alt välja aitaks, kui raskusi üle hindan. Jaanus teeb jälle triatlonitrenni, seega kui ta teises saali otsas ratast sõtkub, jõuab ta kohale umbes täpselt selleks ajaks, et minust järgi jäänud märga plekki kokku pühkida.

Kolmapäeval käisime Jaanusega jooksmas ning avastasime südalinnas oma suureks rõõmuks, et Delta hoone ja jõe vahelt minev kõnnitee on lõpuks jälle avatud. See häirib minu jooksuringe (ning tööle kõndimist) juba suvest saadik päris kõvasti, aga vähemalt praegu on tee taas valla. Juhhei! Jooks ise oli kuidagi higine ja raske, 8,15km, 53:04, 6:31min/km, 137bpm ning jooksuindeks 53.

Neljapäeval rassisin jälle jõusaalis kõike teha. Peaaegu kolm kuud tagasi hakkasin seal rohkem käima – esimene kord oli vist 17. september, aga sellest saadik on olnud veel paar võistlust ning pikem reis. Vaikselt hakkab see töö nagu välja ka paistma – mingid lihased on sinna-tänna ilmunud, mis jooksusuvega rakendust ei leidnud.

Reedel oli puhkeõhtu ja käisin tööl filmiõhtul.

Laupäeval tegime taas jooksuringi Ülenurme kandis ja võtsin targu jäätallad kaasa. Tulemuseks oli muidugi see, et kolmveerand teed oli täiesti puhas ja oleksin tahtnud tallad põõsasse visata, sest jäänagade peal asfaldil krõbistada on päris väsitav. Lõpuks võtsin need alt ära, et jooksu lõpuni peos hoida, kui 200 meetri pärast algas puhas liuväli ja pidin need jälle alla panema. Nojah siis. 😀 Vähemalt ei kannatanud selle esimese osa päris asjata.

Muidu oli jälle päris higine ning tüütu jooks – ehkki õues oli 3 kraadi külma, oli täielik tuulevaikus ning riietasin end veidi üle. Kohe pärast lõpetamist hakkas märgade riietega aga külm. Kokku 10,25km, 01:03:16, 6:11min/km, 145bpm, jooksuindeks 53. Käesoleva aastaga on mul joostud 1444km.

Õhtul toimus jälle üks jõuluistumine, muidu ma elus kolm korda ühe nädala jooksul välja ei jõuaks. Tulin sealt küll üsna vara ära ja pidasin mõnusat tubast õhtut – päris väsimus hakkab peale tulema juba pühadetoimetustest.

Pühapäeva hommikul käisime jälle tunnisel koertedeidil, aga üsna aeglases tempos ning saime külma naha vahele. Pärast päevapikkust lebotamist tegin õhtul sinna otsa jälle jõusaaliringi. 15min soojendust, vahelduseks smithil kükke ja väljaasteid (muidu eelistan vaba kangi), jalapress, clean and pressid (mis need eesti keeles on üldse?), triitsepsi kätekõverdused, rippes jalatõsted ette ning laia haardega lat pulldownid (oleks jälle pehmo lõuatõmbeid teinud, aga kang oli kinni). Lõpuks lõdvestus ja venitamine.

Järgmine nädal lööb jõusaaliskäimise küll sassi ja jõulutrall jätkub veel mitme üritusega ning päädib maale sõiduga. Pekist Priile otsustasime üle aastate lõpuks mitte minna, sest eelmine kord oli rada lihsalt liiga jube. Sõidame selle asemel ise rongiga linnast välja ja teeme lühendatud korras matka sellise plaaniga, et saab paaris kohas poes käia, äkki 5+5 süsteemi asemel 7+3 süsteemi harrastada ning pimedaks Tartusse tagasi. Distantsiks mõõtsin kaardil ca 32 kilomeetrit mis peaks veel selline mõnus ettevõtmine olema.

2 kommentaari “Trenninädal 10. – 16. detsember 2018

  1. See, mida bodypumpis nimetatakse “clean and press” on peaaegu sama, mis tõstespordis tõukamine (clean and jerk) aga mitte päris 100% sama. Aga kuna seda “clean and pressi” tõstespordis enam ei esine, siis ma ei tea, mis selle eestikeelne vaste võiks olla.

    Meeldib

  2. Olgu ‘naabrist parem’ kampaania korras märgitud, et mu jooksusaldo sel aastal on hetkel 2096 km. Päris 200 jooksutrenni kokku ei tule (kui kombineerida korvpall ja jõusaalitrennid juurde, siis tuleb 200+), aga kilomeetrite mõttes pole üldse paha, mis siis et ma seda ise ütlen.

    Meeldib

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s