Trenninädal 12. – 18. november 2018

Screen Shot 2018-11-18 at 21.52.54.png

Hei hopsti, spordirahvas! Mäletatavasti lõpetasin viimase trenninädala 16-kilomeetrise jooksuga ja sealt läks möödunud nädal ainult tõusvas jooksus edasi. Kokku olen sel aastal jooksnud juba 1348 km ning novembris neist 86. Pole paha sellise pimeda vihmase aja kohta.

Esmaspäeval käisin uuesti jõusaalis ja lammutasin suure mõnuga oma 5×5 süsteemis baasharjutusi teha.

Teisipäeval tegin kottpimedas ning üsna paduvihmas spontaanse tempotrenni, sest alustasin umbes 6:20 tempos, aga lõpuks tuli keskmine peaaegu pool minutit kilomeetri kohta kiirem. Ilm oli ikka kapitaalselt rõve, ühtegi tervemõistuslikku hingelist oma teel ei näinud ning tühjematel teedel joostes hakkas isegi natuke kõhe. Kokku 6,69km, 38:52, 5:49min/km, pulss 155 (171 max) ja running index 49.

Kolmapäeval plaanisin tegelikult puhata, aga Jaanus meelitas mu ikka sörgile. Vähemalt oli kuiv ja vaikne – isegi palav hakkas. Kokku tegime 6,05km, 38:43, 6:24min/km ning 139bpm (index 54).

Neljapäeval targu puhkasin, aga käisin koeraga pikemal kõnnitiirul.

Reedel käisin jälle töölt tulles jõusaalist läbi. Hea tühi saal oli. Ja jälle hea trenn. Mulle on jõusaalis käimise vabadus ikka väga meeldima hakanud – lähed kohale, teed mis tahad, pingutad mõnuga vastavalt enesetundele, valid ise ka muusika ja tagatipuks on seda väga mugav päevakavasse mahutada.

Laupäev oli suisa ideaalne puhkepäev, ehk magasime kaua, sõitsime seejärel Pühajärvele ning jooksime alustuseks ringi ümber järve. Kuna Jaanus on pikalt tõbine olnud, võtsime rahulikult. Tema järsemad tõusud kõndis, mina kasutasin juhust ning spurtisin üles ja kõndisin mäe otsas – selline mägine fartlekilaadne toode. Ilm oli udune, vihmane ja tuuline, aga pigem hakkas metsade vahel isegi soe. Kokku 11,07km, 01:10:13, 6:21min/km, 143bpm, 155m tõusu ja index 55.

Jooksu järel läksime korraks spaasse ka, peamiselt pesema, sauna ja mullivanni, aga ujusin ka rahulikult kilomeetrikese. Kusjuures ühe korra selili ujudes ka kõmaki peaga vastu basseiniseina, sest laes ei rippunud ühtegi vimplit, mis raja lõppu ennustaks ning silmanurgast piilumine ei tulnud nii hästi välja, kui eeldasin. 😀 Samuti on selle basseini servad äratõukamiseks kuidagi libedad ja piireteta. Mis ei tapa, teeb vigaseks, aga üldiselt haudun täitsa plaani kevadel seal ööbimisega laager puhkus ette võtta.

img_20181118_105550_354148955792.jpgOma sportliku programmi lõpetasime GMP restoranis hea toidu seltsis.

Pühapäeval oli lõpuks kaualubatud päikseline ilm ja energiat kohe kuhjaga rohkem. Hommikul käisime koeraga matkamas, seejärel külas ning viimaks tegin jälle ühe jõusaalitiiru – kolmandat korda sel nädalal. Nii mu 10x kaartide süsteem küll kaua vastu ei pea. 🙂

Lõppu uudis, et mu järgmise suve võistlusgraafik sai juba ühe verstaposti paika: osaleme kolleegidega suisa kahe tiimiga Ironman 70.3 Otepääl, kus minu osaks jääb kaks ringi ümber Pühajäre joosta. Laupäevase kapaku põhjal ootan juba elevusega. See muidugi tähendab, et nädal hiljem Võidupüha maratonil saan heal juhul niisama osalemist nautimas käia (mis seal ükski aasta eriti välja ei kuku).