Trenninädal 27. august – 2. september 2018

Kõik kõik on uus, septembrikuus ja veel paar klišeed aastaaegade muutumisest ning krabisevatest lehtedest. Esimese sügiskuu võtsime vastu hoopis Hispaania päikeserannikul, kuhu hiljuti spontaanse minitripi bookisime. Neljapäeva õhtuse lennuga kohale, kolm ööd heas hotellis, kaks täispäeva rannamõnusid ning matkamist ja pühapäeva õhtuks kodurindele tagasi. Väga mõnus! Nüüd aga nädala trennidest ükshaaval.

Esmaspäev oli puhkepäev ja jalutasime jälle niisama koeraga. Kuskil reiesügavuses oli mingi valus koht, mida eelmise aasta vigastuse hirmus kiirelt rullima hakkasin. Päris magusvalus tegevus üle tüki aja (jah, olen loruks jäänud selles osas).

Teisipäeval tegin kiire jooksutiiru, millest kukkus välja paras tagurpidi püramiid. Esimese kilomeetri aeglust selgitab see, et oleksin selle jooksul kaks korda auto alla jäänud. Kaunis eesti liiklus. Kokku jooksin 5,3km ajaga 30:28 ja tempoga 5:45min/km.

Kolmapäeval tegin rahuliku sörgi, kokku 4,4km ajag 26:46 ja tempoga 6:04min/km.

Neljapäeval sõitsin otse töölt lennuki peale ja aktiivsus oli minimaalne.

Reedel plaanisime täiega puhata, aga tegelikult läksime kohe pärast hommikusööki matkama ning jõudsime õhtuks järgmisesse linna. Kilomeetreid kogunes tegelikult tagasihoidlikult, aga tõusumeetritele ei taha üldse mõelda. Korralik üles-alla mägimatk igatahes.

Laupäeval matkasime taas, aga seekord veidi lühemalt. Tõuse oli endiselt korralikult, jalalihased ja tuharad eelmisest päevast korralikult lihasvalus ning õhtuks olime korralikult läbi. Õnneks kaasneb Hispaanias matkamisega alati ka kõva söömine-joomine ning ujumine, seega vaim puhkas ning keha vast ka väga retsi ei saanud.

Pühapäeval jalutasime korra kaugemal asuvasse randa ning natuke veel linna peal. Pealelõunal algas pikk istumine lennukis ja autos ning ööseks jõudsime koju tagasi.

Kokkuvõttes palju jooksutrenni ei teinud, aga liikumist oli kõvasti. Kellale sain jälle hinge sisse, aga ega uuel nädalal peale peedimahla sissepigistamise ning paari kerge jooksu enam midagi teha polegi. Puhkus-puhkus-puhkus on vist võtmesõna enne pühapäevast võistlust.