Trenninädal 20.-26. november 2017

Capture

Nädal algas veel Maltal, kus esmaspäeval tegime päris sõitmisrohke päevatripi Gozo saarele. Hoolimata kurnavast loksumisest, oli see aktiivsuse poolest reisi rahulikem päev ning aktiivsuseesmärk sai täis alles õhtul poest hotelli jalutades.

Teisipäeval ning kolmapäeval jätkasin oma hommikujooksude lainet, sest uni läks endiselt lihtsalt tund enne hommikusööki ära ja patt oleks olnud võimalust kasutamata jätta. Teisipäeval tegin kava järgi rahulikku sörki 28:04min, 4,19km, tempo 6:42min/km ning pulss 133. Kolmapäeval löntsisin niisama poolsaare tippu ja tagasi, s.o 3,02km ajaga 19:35min, tempo 6:29min/km ja pulss taas 133. Tagatipuks võtsime mõlemal päeval ette põhjalikud rannikumatkad ning sain kolmapäevastest kaljuradest isegi mingid lihased valusaks.

Neljapäeval helises äratus juba kell 5 ning algas kolgata tee marsruudil Malta-Riia-Pärnu-Tartu. Riiani läks kõik nagu õlitatult, aga sealt edasi lõi kliima, liikluse ja pika roolisistumise reaalsus jälle vastu vahtimist nagu sovjetiaegne põrandakalts. Siin on sulle Riia südalinna liiklus – nätaki. Siin on sulle kanapimedus kell 2 pealelõunal – plärts. Ahjaa, kottpime on juba kell 4 – löraki. Õnneks ootas mind õhtul kavajärgne jooks, kus hinges idanenud liiklusraev ära maandada ja samal ajal täies ilus vastu võtta Eesti karge ning tuisu-tuuline kliima. Süsteem nägi ette 10min soojendust, 25min 3. tsooni ning 5min lõdvestust – kokku jooksin 6,18km ajaga 39:56, tempo 6:28min/km ning pulss 138.

Reede ning laupäev kulusid reaalse eluga kohanemisele, koolile ning reisist puhkamisele, aga pühapäevast täiesti vaba päeva tähistasime klassikalise lähme-joome-Statoilist-kohvi-ja-jookseme-koju ringiga. Ette oli nähtud 50min 2. tsoonis, 15min 3. tsoonis ning 5min 2. tsoonis, aga jooksime intensiivsema osa veidi pikemalt. Kui bussis oli pulss isegi istudes nii kõrge, et ma ei julgenud jooksust väga midagi head loota, oli jooksu enda ajal enesetunne täiesti stabiilne, tuul lükkas takka ning nädalale sai mõnus punkt pandud.

Järgmisel nädalal üritan jälle sisetrennidesse minna, ehkki ranne on kuidagi kahtlaselt tundlik ja kehvasti painduv siiamaani.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s