Trenninädal 13.-19. november 2017

Esmaspäeval tundsin iga ihurakuga, et nädalavahetus on sisuliselt vahele jäänud. Eriti intensiivne päev kukkus veel eelneval pühapäeval välja, kui tegime koolis professionaalset eneseanalüüsi, mistõttu kudesin esmaspäeva õhtul omas mullis diivanil, ludistasin kurva näoga kilode viisi hurmaad süüa ning ohkasin iga Jaanuse “on kõik kombes?” küsimuse peale, et “ma olen lihtsalt väsinud”. Või vana. Igatahes trenni ei teinud ja laadisin varusid täis.

Teisipäeval oli kava järgi ette nähtud 50min jooks – 10min soojendust, 35min 3. tsoonis ja 5min lõdvestust. Enesetunne oli üllatavalt tugev ja lennukas, kuigi lõpus hakkas tunduma, et võiks nüüd veits rahulikult ka võtta. Kokku kappasin 7,64km ajaga 50:40, tempoga 6:38min/km ning pulsiga 139. Lõpuks valdas trennist selline optimaalne rahuldustunne, kui oled pingutanud ka, aga täpselt parajas koguses.

Kolmapäeva õhtul katsetasin ühte uut venitusäppi ja imestasin taas, kuidas peaaegu igaks asjaks on mobiilis lahendus olemas. Nt kui endal pole fantaasiat end põhjalikult läbi venitada või püsivust poose piisavalt kaua hoida, võib kange aktsendiga digitaalse kupja endale lihtsalt alla laadida. 😀

Neljapäeval algas mul puhkus ja sõitsin seekord nädalakeseks Maltale suvitama. Kohalesaamine läks üle ootuste sujuvalt ning pealelõunaks olime juba oma hotellis, kus meile tagatipuks oodatust palju suurem merevaatega pereapartment anti. Viskasin tundidepikkuse istumise peale kohe tossud jalga ja tegin promenaadil ühe intervalltrenni, mis küll veidi kannatas jalgu jäävate jalutajate ning üldiste orienteerumisraskuste all. Süsteem jälle 14min soojendust, 3 x (5min 4.-5.tsoonis +2min 3. tsoonis), lõppu 5min lõdvestust. Kokku tuli 6,61km 41:09min, pulss 151 ja keskmine tempo 6:14min/km. Äratas jälle üles küll. Sain kätte suisa pulsinumbrid 180+, kuhu ma ennast tavaliselt suure vaevaga pushida suudan.

Reede hommikul läksin ärgates jälle hommikusörgile, sest uni läheb juba enne päikesetõusu ära ning hommikusöögini on veel paras tunnike. Jooksin hotelli eest poolsaare tippu ning tagasi – kokku 3km ajaga 19:47min, tempo 6:36min/km ning pulss 139. Reede õhtul saabus aga korralik pinge(languse?)tagasilöök, kui tekkis alapalavik, kohutav nõrkus ning õhtul hotelli minnes hakkas pilt ühel hetkel lausa ees ujuma. Päris kontimurdvad paar nädalat on olnud ning ilmselgelt on nüüd ka füüsilist puhkust vaja.

Laupäeval podime rahuliku päeva tegema ning matkasime pikalt siinseid rannikuradu kalurilinnade vahel – päeva aktiivsuseesmärk sai täis juba lõunaks. Ups.

Kliimapagulus

Pühapäeval nägi kava ette pooleteise tunnise pika rahuliku jooksu, aga puhkusele mõeldes tegin selle asemel jälle kiire hommikusörgi. Õige ka oli, sest jalad olid eelmise päeva matkast üsna väsinud, samuti pole siin tegelikult valget aega kuigi palju raisata. Kokku tiirutasin promenaadil 4km ajaga 26:30min, tempoga 6:37min/km ning pulsiga 135. Seekord oli päike juba tõusnud ning õues selline palavus, et pikemalt joosta polekski viitsinud.

Kokkuvõttes kukkus välja tihe jooksunädal, sest viimaseid võimalusi lühikeste riietega joosta oleks patt raisata. Samuti harjutasin keha hommikujooksudega, sest rahvarohkuse ning temperatuuri poolest on siin trenniks parim aeg.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s